Blog

5 redenen waarom je niet moet juichen om je recordomzet op Black Friday of Cyber Monday

5 november 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Denk je ook dat Black Friday en Cyber Monday de beste dagen van het jaar zijn omdat je dan recordomzetten draait vanwege de kortingen die je geeft aan klanten? Niet voor iedere (online) retailers is dit de juiste strategie. Prijspromoties, of het nu Black Friday is of een willekeurige andere...

Lees het artikel 0

E-commerce tips voor de feestdagen

1 november 2018 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan deze ene maand goed zijn voor 25 procent extra jaaromzet! Het is dan ook belangrijk om je vroegtijdig voor te bereiden op deze periode.  In deze blog vind je slimme e-commerce tips voor de feestdagen, waarmee je...

Lees het artikel 1

Intern draagvlak en gestroomlijnde processen in een omnichannel-aanpak: zó lukt het

16 oktober 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Een succesvolle omnichannelstrategie maak je niet alleen; je hebt ook de steun en het begrip van je organisatie nodig. Maar hoe krijg je alle neuzen één kant op? In deze blog leg ik uit hoe je door middel van het scheppen van draagvlak, het stroomlijnen van processen én het in kaart brengen van...

Lees het artikel 0

4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

16 oktober 2018 Jurjen Jongejan, Online Marketing Director

Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online marketingactiviteiten. Dat beseften ook de 200 e-commercemanagers en online marketeers van grote retailers en merkfabrikanten die onlangs ISM’s Data Driven Marketing Conference bezochten. Omdat ik dagvoorzitter was,...

Lees het artikel 0

Omnichannel [deel 4]: zó pas je succesvol branding toe binnen je omnichannelstrategie

2 augustus 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Als het gaat om branding slaan veel bedrijven slaan de plank mis; 'branding' is namelijk geen doel op zich, maar een krachtig middel om meerwaarde te bieden aan je doelgroep. In deze blog leg ik uit hoe branding ervoor zorgt dat klantbehoeftes op een goede manier kunnen worden ingevuld op...

Lees het artikel 0

[Omnichannelstrategie deel 3]: in 2 stappen de klant in kaart

6 juni 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

De klant: een cruciaal aspect in het behalen van je doelen en strategische richting. Zonder klanten immers geen omzet, geen fans, geen awareness én geen succes! Daarom is het van belang dat je jouw (potentiële) klanten meeneemt op reis. Maar, net zoals tijdens je ‘echte’ vakanties wil je niet...

Lees het artikel 0

Wat is omnichannel en hoe pas je het toe?

24 mei 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Is het omni-channel, omni channel of omnichannel..? Overal lees je verschillende spelwijze van de term. Het toont aan dat omnichannel een relatief nieuw concept is waarover veel onduidelijkheid heerst. Toch is het essentieel dat retailers en merkfabrikanten hiermee aan de slag gaan. Daarom krijg...

Lees het artikel 0

Een Request for Proposal opstellen: 7 tips voor webshops

16 mei 2018 Gayan Teubel, New Business Developer, ISM eCompany

Je huidige e-commerce-oplossing voldoet niet meer en dus wordt het tijd om een nieuwe oplossing te kiezen. Door het uitsturen van een Request for Proposal (RFP) vind je partners die jou helpen aan een winnende oplossing. Door het opstellen van een goede RFP loop je niet het risico dat je...

Lees het artikel 0

[Deel 2] Hoe je in 4 stappen een ondernemingsstrategie vertaalt naar een digitale of omnichannel-strategie

21 februari 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

In verscheidene blogs komen allerlei omnichannel-strategieën aan bod. Maar hoe formuleert u zelf een omnichannel-strategie waarmee u uw einddoel bereikt? In deel 1 beschreef ik globaal het omnichannel experience model, een model wat handvatten geeft voor de formulering van uw eigen strategie....

Lees het artikel 0

3 sinter-kansen die jouw webshop vandaag niet benut heeft

4 december 2017 Felice Bok, contentstrateeg

Zoekt Nederland naar een noot van peper, of toch van kruid?Op basis van data zocht ik het uit. 

Lees het artikel 0

Contact

Direct een e-commercespecialist spreken?

Neem contact met ons op

Laatste blogartikelen

A/B-testen met e-mailmarketing: 4 redenen om de boot niet te missen
13 november 2018 Monique Zwanenburg, E-mailmarketing Consultant
5 redenen waarom je niet moet juichen om je recordomzet op Black Friday of Cyber Monday
5 november 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist
E-commerce tips voor de feestdagen
1 november 2018 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion
Hoe pak je een usability-onderzoek aan?
17 oktober 2018 Danny Loeffen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie consultant
Intern draagvlak en gestroomlijnde processen in een omnichannel-aanpak: zó lukt het
16 oktober 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist