Blog

[Omnichannelstrategie deel 3]: in 2 stappen de klant in kaart

6 juni 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

De klant: een cruciaal aspect in het behalen van je doelen en strategische richting. Zonder klanten immers geen omzet, geen fans, geen awareness én geen succes! Daarom is het van belang dat je jouw (potentiële) klanten meeneemt op reis. Maar, net zoals tijdens je ‘echte’ vakanties wil je niet...

Lees het artikel 0

Wat is omnichannel en hoe pas je het toe?

24 mei 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Is het omni-channel, omni channel of omnichannel..? Overal lees je verschillende spelwijze van de term. Het toont aan dat omnichannel een relatief nieuw concept is waarover veel onduidelijkheid heerst. Toch is het essentieel dat retailers en merkfabrikanten hiermee aan de slag gaan. Daarom krijg...

Lees het artikel 0

Een Request for Proposal opstellen: 7 tips voor webshops

16 mei 2018 Gayan Teubel, New Business Developer, ISM eCompany

Je huidige e-commerce-oplossing voldoet niet meer en dus wordt het tijd om een nieuwe oplossing te kiezen. Door het uitsturen van een Request for Proposal (RFP) vind je partners die jou helpen aan een winnende oplossing. Door het opstellen van een goede RFP loop je niet het risico dat je...

Lees het artikel 0

[Deel 2] Hoe je in 4 stappen een ondernemingsstrategie vertaalt naar een digitale of omnichannel-strategie

21 februari 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

In verscheidene blogs komen allerlei omnichannel-strategieën aan bod. Maar hoe formuleert u zelf een omnichannel-strategie waarmee u uw einddoel bereikt? In deel 1 beschreef ik globaal het omnichannel experience model, een model wat handvatten geeft voor de formulering van uw eigen strategie....

Lees het artikel 0

3 sinter-kansen die jouw webshop vandaag niet benut heeft

4 december 2017 Felice Bok, contentstrateeg

Zoekt Nederland naar een noot van peper, of toch van kruid?Op basis van data zocht ik het uit. 

Lees het artikel 0

5 redenen waarom je niet moet juichen om je recordomzet op Black Friday of Cyber Monday

23 november 2017 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Denk je ook dat Black Friday en Cyber Monday de beste dagen van het jaar zijn omdat je dan recordomzetten draait vanwege de kortingen die je geeft aan klanten? Niet voor iedere (online) retailers is dit de juiste strategie. Prijspromoties, of het nu Black Friday is of een willekeurige andere...

Lees het artikel 0

E-commerce tips voor de feestdagen

15 november 2017 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion

December is een zeer belangrijke periode voor e-commerce retailers: soms kan deze ene maand goed zijn voor 25 procent extra jaaromzet! Het is dan ook belangrijk om je vroegtijdig voor te bereiden op deze periode.  In deze blog vind je slimme e-commerce tips voor de feestdagen, waarmee je...

Lees het artikel 1

Shopping Today 2017: zó bereik je de consument van morgen

25 september 2017 Gayan Teubel, New Business Developer, ISM eCompany

“Wat vandaag telt, is morgen weer achterhaald.”

Deze learning zette nadrukkelijk de toon tijdens het Shopping Today-event van donderdag 21 september. Samen met vijf collega’s ben ik die dag naar De Fabrique in Utrecht afgereisd, met als doel om zowel te inspireren als geïnspireerd te raken. Ik...

Lees het artikel 0

Omnichannel [deel 1] : het model in vogelvlucht

12 september 2017 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist

Voor de ene retailer is het een buzzword, voor de ander dé sleutel tot succes, maar één ding is zeker: omnichannel is een belangrijke retailstrategie. In deze achtdelige blogserie deel ik mijn expertise én leg ik je stap voor stap uit hoe je zelf je eigen omnichannel-strategie kunt formuleren....

Lees het artikel 0

Haal meer uit omnichannel: Calimero als kracht & 4 andere richtlijnen

30 november 2016 Tibert Verhagen, gastblogger bij Frankwatching

Op 15 november 2016 was het ISM Omnichannel Event 2016. Tibert Verhagen, associate professor E-business aan de Hogeschool van Amsterdam, was aanwezig. Hij schreef de onderstaande blog over zijn takeaways van het event voor Frankwatching. 

Lees het artikel 0