Blog

Google Ads-regels: wat zijn het en hoe zet je ze in?

5 augustus 2019 Feiko Bierman

Tijd besparen en meer omzet realiseren: dat is de belofte van automatisering. Google Ads-regels is een vorm van automatisering, maar regelmatig behalen marketeers niet het succes ermee wat ze ermee voor ogen hadden. Soms leiden verkeerde instellingen zelfs tot omzetverlies! In deze blog lees je...

Lees het artikel 1

Zó behaal je een top rendement met online adverteren

29 juli 2019 Inge Wessels

Adverteren in zoekmachines is een van de snelste manieren om meer omzet te genereren voor je webshop. Je bereikt consumenten namelijk direct wanneer zij actief op zoek gaan naar producten die jij in je assortiment hebt. De kosten van de advertenties kunnen echter snel de pan uit rijzen. Dus hoe...

Lees het artikel 0

Omzet maakt blind. Zo stuur je met je online campagnes ook op winst

22 mei 2019 Ralph van Woensel

Traditiegetrouw kijken online marketeers alleen naar de omzet en mediakosten. Maar hierdoor mis je een belangrijk aspect voor het beoordelen van het succes van je campagnes: winst per transactie. Waarom moet je dit doen en hoe stuur je hierop?

Lees het artikel 0

Dit is hoe en waarom je online advertising moet automatiseren

18 februari 2019 Feiko Bierman

Aan de lopende band verschijnen er nieuwe mogelijkheden binnen Google Ads.  Alle vernieuwingen continu handmatig optimaal toepassen is vrijwel onmogelijk. Er zit immers nog altijd maar 24 uur in een dag en je bestaande taken verdwijnen niet. Je weet dat je kansen en omzet laat liggen, maar je...

Lees het artikel 1

Google Ads: de basics samengevat in 7 feiten

12 oktober 2018 Thuy Mai Tran

Online adverteren via zoekmachinemarketing is een controleerbaar en doeltreffend medium om je doelgroep te bereiken. Met de betaalde advertenties van Google Ads zijn je resultaten volledig meetbaar. In deze blog geef ik je een overzicht van alle voordelen van zoekmachinemarketing binnen Google...

Lees het artikel 0

Bespaar geld met deze 5 Google Ads-scripts

5 september 2018 Feiko Bierman

Niemand houdt van geld verspillen. Al helemaal niet aan oninteressant werk. Google Ads-scripts kunnen veel van je tijdrovende en repetitieve werk voor je doen. Zo bespaar je geld en hou je meer tijd over voor strategische en creatieve taken. In deze blog laat ik je de mogelijkheden van Google...

Lees het artikel 1

Google Shopping: zó kies je de juiste feed en campagnestructuur

7 december 2017 Marlon Helmer

In deze blog vertel ik hoe je maximaal inspeelt op zoekgedrag door je Google Shopping Campagnes zo optimaal mogelijk in te zetten. Ik leg daarbij de focus op een campagnestructuur op basis van branded & non-branded zoekopdrachten -met  de bestsellerproducten van Fred de la Bretoniere als leidend...

Lees het artikel 0

Dit is dé grootste Google AdWords verandering van 2017!

2 augustus 2017 Kevin Hoondert

De Expanded Text Ads (ETA’s) waardoor je meer ruimte hebt in je advertentie is dit jaar niet de grootste verandering binnen Google AdWords. Bij lange na niet! Lees waarom de nieuwe toepassingen in Google AdWords zorgen voor de grootste verandering van 2017: zeeën van tijd besparen en...

Lees het artikel 0

Is Conversion Optimizer pure geld verspilling?

17 maart 2016 Kevin Hoondert

We lezen de voorspellingen overal: het aantal mobiele apparaten verdubbelt de aankomende vier jaar. Hierdoor ontstaan er veel nieuwe data-uitdagingen. Zeker als je bedenkt dat het handmatig instellen van biedingen veel tijd in beslag neemt. Op dinsdag 2 februari 2016 stond daarom een training...

Lees het artikel 0
1