Online adverteren via zoekmachinemarketing is een controleerbaar en doeltreffend medium om je doelgroep te bereiken. Met de betaalde advertenties van Google Ads zijn je resultaten volledig meetbaar. In deze blog geef ik je een overzicht van alle voordelen van zoekmachinemarketing binnen Google...
Lees het artikelBlog
Niemand houdt van geld verspillen. Al helemaal niet aan oninteressant werk. Google Ads-scripts kunnen veel van je tijdrovende en repetitieve werk voor je doen. Zo bespaar je geld en hou je meer tijd over voor strategische en creatieve taken. In deze blog laat ik je de mogelijkheden van Google...
Lees het artikel 1In deze blog vertel ik hoe je maximaal inspeelt op zoekgedrag door je Google Shopping Campagnes zo optimaal mogelijk in te zetten. Ik leg daarbij de focus op een campagnestructuur op basis van branded & non-branded zoekopdrachten -met de bestsellerproducten van Fred de la Bretoniere als leidend...
Lees het artikel 0De Expanded Text Ads (ETA’s) waardoor je meer ruimte hebt in je advertentie is dit jaar niet de grootste verandering binnen Google AdWords. Bij lange na niet! Lees waarom de nieuwe toepassingen in Google AdWords zorgen voor de grootste verandering van 2017: zeeën van tijd besparen en...
Lees het artikel 0We lezen de voorspellingen overal: het aantal mobiele apparaten verdubbelt de aankomende vier jaar. Hierdoor ontstaan er veel nieuwe data-uitdagingen. Zeker als je bedenkt dat het handmatig instellen van biedingen veel tijd in beslag neemt. Op dinsdag 2 februari 2016 stond daarom een training...
Google AdWords vormt voor vrijwel alle webshops één van de belangrijkste verkeers- en omzetkanalen. Aan de hand van een serie blogartikelen deel ik met jullie tips die mij helpen bij het beheren van een Google AdWords campagne voor een webshop. Hierbij hoop ik jullie vernieuwende praktische...
Vorige keer heb ik het met jullie gehad over de functie en de meerwaarde van labels in deze zogeheten serie ‘Google Adwords optimalisatie voor webshops’. In deze serie geef ik tips waarmee je direct geïnspireerd aan de slag kunt omtrent de monitoring, rapportage, analyse en optimalisatie van...
Op 6 februari werd bekend gemaakt dat Google een grote verandering gaat doorvoeren in de Google Adwords interface, namelijk ‘enhanced campaigns’. In dit blogartikel bespreek ik de voordelen en nadelen die hieraan vastkleven. Wat we in ieder geval met zekerheid vast kunnen stellen is dat de...
Vorige keer heb de functie en de meerwaarde van gedeelde budgetten behandeld. In deze serie blog over ‘Google Adwords optimalisatie voor webshops’ geef ik tips waarmee je direct geïnspireerd aan de slag kunt omtrent de monitoring, rapportage, analyse en optimalisatie van je Google AdWords...
Dinsdag 25 maart vond in Media Plaza (Utrecht) het Google Partner evenement plaats.Een belangrijk evenement waarbij ISM eCompany niet kon ontbreken en waarbij ik er naar uitkeek om geïnspireerd te worden op het gebied van Search. Met name de ontwikkelingen binnen Google Shopping en Dynamic...