Blog

Google Shopping: zó kies je de juiste feed en campagnestructuur

7 december 2017 Marlon Helmer, SEA Consultant

In deze blog vertel ik hoe je maximaal inspeelt op zoekgedrag door je Google Shopping Campagnes zo optimaal mogelijk in te zetten. Ik leg daarbij de focus op een campagnestructuur op basis van branded & non-branded zoekopdrachten -met  de bestsellerproducten van Fred de la Bretoniere als leidend...

Lees het artikel 0

Dit is dé grootste Google AdWords verandering van 2017!

2 augustus 2017 Kevin Hoondert, SEA Consultant

De Expanded Text Ads (ETA’s) waardoor je meer ruimte hebt in je advertentie is dit jaar niet de grootste verandering binnen Google AdWords. Bij lange na niet! Lees waarom de nieuwe toepassingen in Google AdWords zorgen voor de grootste verandering van 2017: zeeën van tijd besparen en...

Lees het artikel 0

Is Conversion Optimizer pure geld verspilling?

17 maart 2016 Kevin Hoondert, SEA Consultant

We lezen de voorspellingen overal: het aantal mobiele apparaten verdubbelt de aankomende vier jaar. Hierdoor ontstaan er veel nieuwe data-uitdagingen. Zeker als je bedenkt dat het handmatig instellen van biedingen veel tijd in beslag neemt. Op dinsdag 2 februari 2016 stond daarom een training...

Lees het artikel 0

Google AdWords optimalisatie voor webshops (1) – Gedeelde Budgetten

26 augustus 2014 Arjen de Mik, Client Service Manager

Google AdWords vormt voor vrijwel alle webshops één van de belangrijkste verkeers- en omzetkanalen. Aan de hand van een serie blogartikelen deel ik met jullie tips die mij helpen bij het beheren van een Google AdWords campagne voor een webshop. Hierbij hoop ik jullie vernieuwende praktische...

Lees het artikel 0

Google AdWords optimalisatie voor webshops (3) – Dimensies

25 augustus 2014 Arjen de Mik, Client Service Manager

Vorige keer heb ik het met jullie gehad over de functie en de meerwaarde van labels in deze zogeheten serie ‘Google Adwords optimalisatie voor webshops’. In deze serie geef ik tips waarmee je direct geïnspireerd aan de slag kunt omtrent de monitoring, rapportage, analyse en optimalisatie van...

Lees het artikel 0

Enhanced campaigns in Google Adwords: een verbetering of belemmering?

25 augustus 2014 Arjen de Mik, Client Service Manager

Op 6 februari werd bekend gemaakt dat Google een grote verandering gaat doorvoeren in de Google Adwords interface, namelijk ‘enhanced campaigns’. In dit blogartikel bespreek ik de voordelen en nadelen die hieraan vastkleven. Wat we in ieder geval met zekerheid vast kunnen stellen is dat de...

Lees het artikel 0

Google AdWords optimalisatie voor webshops (2) – Labels

25 augustus 2014 Arjen de Mik, Client Service Manager

Vorige keer heb de functie en de meerwaarde van gedeelde budgetten behandeld. In deze serie blog over ‘Google Adwords optimalisatie voor webshops’ geef ik tips waarmee je direct geïnspireerd aan de slag kunt omtrent de monitoring, rapportage, analyse en optimalisatie van je Google AdWords...

Lees het artikel 0

De Champions League winnen met Search en Shopping

16 juli 2014 Dennis van Holland, Senior Online Marketing Consultant

Dinsdag 25 maart vond in Media Plaza (Utrecht) het Google Partner evenement plaats.Een belangrijk evenement waarbij ISM eCompany niet kon ontbreken en waarbij ik er naar uitkeek om geïnspireerd te worden op het gebied van Search. Met name de ontwikkelingen binnen Google Shopping en Dynamic...

Lees het artikel 0
1