Blog

3 key take aways van de Webwinkel Vakdagen 2018

29 januari 2018 Gayan Teubel, New Business Developer, ISM eCompany

De Webwinkel Vakdagen is met bijna twaalfduizend bezoekers oprecht de grootste e-commercebeurs van de Benelux. Ieder jaar komen er veel professionals op deze beurs af om inspiratie op te doen waarmee ze hun online activiteiten kunnen optimaliseren. Was je er niet bij? Ik geef je de drie key...

Lees het artikel 0
1

Contact

Direct een e-commercespecialist spreken?

Neem contact met ons op

Laatste blogartikelen

Hoe pak je een usability-onderzoek aan?
17 oktober 2018 Danny Loeffen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie consultant
Intern draagvlak en gestroomlijnde processen in een omnichannel-aanpak: zó lukt het
16 oktober 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist
4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference
16 oktober 2018 Jurjen Jongejan, Online Marketing Director
Google Ads: de basics samengevat in 7 feiten
12 oktober 2018 Thuy Mai Tran, SEA Consultant
Social Media Ads: zó formuleer je de juiste doelstellingen en KPI's
9 oktober 2018 Marissa Koolwijk, Social Consultant