Blog

Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

30 maart 2018 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Omzet is voor veel webshops de allerbelangrijkste KPI; jaar op jaar krijgen e-commerce teams de opdracht om hun targets in de vorm van omzet te behalen. Ieder (online) marketingkanaal krijgt vervolgens z’n eigen budget toegekend, met de verwachting dat dit afdoende is om de omzettargets te mee...

Lees het artikel 0

Dit heb je gemist op het ISM Omnichannel Event 2017

16 november 2017 Frank Damshuiser, Sales en Marketing Manager

Een van de stellingen bij het ISM Omnichannel Event voor een rondetafelgesprek luidde: retailers die niet naar omnichannel overstappen bestaan over vijf jaar niet meer. Hierover werd heftig gediscussieerd. Wat bleek: voor iedereen betekent omnichannel iets anders. Discussie en kennisdeling was...

Lees het artikel 0

Dit is dé grootste Google AdWords verandering van 2017!

2 augustus 2017 Kevin Hoondert, SEA Consultant

De Expanded Text Ads (ETA’s) waardoor je meer ruimte hebt in je advertentie is dit jaar niet de grootste verandering binnen Google AdWords. Bij lange na niet! Lees waarom de nieuwe toepassingen in Google AdWords zorgen voor de grootste verandering van 2017: zeeën van tijd besparen en...

Lees het artikel 0

De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

27 juni 2017 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Feit: door slimme analyses van data maak je betere beslissingen. Maar datadriven marketing is voor veel marketeers een flinke uitdaging. Er zijn veel data beschikbaar, maar meestal verkeren ze in silo’s. De oplossing is een data-managementplatform (DMP). Ik noem de 5 belangrijkste voordelen die...

Lees het artikel 0

3 onmisbare stappen voor datadriven marketing

12 juni 2017 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Het direct activeren van inzichten uit data maakt dat je als marketeer kunt evolueren naar een datagedreven marketingstrategie waarbij je klant écht centraal staat en je je marketingactiviteiten rondom je klant orkestreert. In dit blog leg ik uit hoe je in 3 stappen een datagedreven...

Lees het artikel 0
1

Contact

Direct een e-commercespecialist spreken?

Neem contact met ons op

Laatste blogartikelen

Wat is omnichannel en hoe pas je het toe?
24 mei 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist
Magento & GDPR: hoe gaan ze samen?
24 mei 2018 Robert Pennings, Privacy Officer
AMP voor Magento-webshops: de voor- en nadelen
22 mei 2018 Kevin den Houting, Magento ‎eCommerce Consultant
Een Request for Proposal opstellen: 7 tips voor webshops
16 mei 2018 Gayan Teubel, New Business Developer, ISM eCompany
E-mailmarketing: 3 populaire mythes ontkracht
1 mei 2018 Monique Zwanenburg, E-mailmarketing Consultant