Blog

4 leerpunten van het Data Driven Marketing Conference

16 oktober 2018 Jurjen Jongejan, Online Marketing Director

Op basis van onderbuikgevoel haal je niet het maximale uit je webshop en online marketingactiviteiten. Dat beseften ook de 200 e-commercemanagers en online marketeers van grote retailers en merkfabrikanten die onlangs ISM’s Data Driven Marketing Conference bezochten. Omdat ik dagvoorzitter was,...

Lees het artikel 0

Omzet genereren met je verkeer? Déze kans laat jij liggen

30 maart 2018 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Omzet is voor veel webshops de allerbelangrijkste KPI; jaar op jaar krijgen e-commerce teams de opdracht om hun targets in de vorm van omzet te behalen. Ieder (online) marketingkanaal krijgt vervolgens z’n eigen budget toegekend, met de verwachting dat dit afdoende is om de omzettargets te mee...

Lees het artikel 0

Dit heb je gemist op het ISM Omnichannel Event 2017

16 november 2017 Frank Damshuiser, Sales en Marketing Manager

Een van de stellingen bij het ISM Omnichannel Event voor een rondetafelgesprek luidde: retailers die niet naar omnichannel overstappen bestaan over vijf jaar niet meer. Hierover werd heftig gediscussieerd. Wat bleek: voor iedereen betekent omnichannel iets anders. Discussie en kennisdeling was...

Lees het artikel 0

Dit is dé grootste Google AdWords verandering van 2017!

2 augustus 2017 Kevin Hoondert, SEA Consultant

De Expanded Text Ads (ETA’s) waardoor je meer ruimte hebt in je advertentie is dit jaar niet de grootste verandering binnen Google AdWords. Bij lange na niet! Lees waarom de nieuwe toepassingen in Google AdWords zorgen voor de grootste verandering van 2017: zeeën van tijd besparen en...

Lees het artikel 0

De 5 belangrijkste voordelen van een data-managementplatform

27 juni 2017 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Feit: door slimme analyses van data maak je betere beslissingen. Maar datadriven marketing is voor veel marketeers een flinke uitdaging. Er zijn veel data beschikbaar, maar meestal verkeren ze in silo’s. De oplossing is een data-managementplatform (DMP). Ik noem de 5 belangrijkste voordelen die...

Lees het artikel 0

3 onmisbare stappen voor datadriven marketing

12 juni 2017 Siebren van Bruggen, Team Lead Marketing Intelligence

Het direct activeren van inzichten uit data maakt dat je als marketeer kunt evolueren naar een datagedreven marketingstrategie waarbij je klant écht centraal staat en je je marketingactiviteiten rondom je klant orkestreert. In dit blog leg ik uit hoe je in 3 stappen een datagedreven...

Lees het artikel 0
1

Contact

Direct een e-commercespecialist spreken?

Neem contact met ons op

Laatste blogartikelen

A/B-testen met e-mailmarketing: 4 redenen om de boot niet te missen
13 november 2018 Monique Zwanenburg, E-mailmarketing Consultant
5 redenen waarom je niet moet juichen om je recordomzet op Black Friday of Cyber Monday
5 november 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist
E-commerce tips voor de feestdagen
1 november 2018 Wouter Wensing, Team Lead Webanalytics & Conversion
Hoe pak je een usability-onderzoek aan?
17 oktober 2018 Danny Loeffen, Webanalytics & Conversie-optimalisatie consultant
Intern draagvlak en gestroomlijnde processen in een omnichannel-aanpak: zó lukt het
16 oktober 2018 Sander Berlinski, Digital strategist & Omnichannel-specialist