zinzi_silver-jewels-logo

Zo wordt online de naamsbekendheid van Zinzi verhoogd

Conversie-optimalisatie | SEA

Online kanalen voor meer digitaal omzet

Zinzi-horloge

Hechte samenwerking
Sinds 2012

Het wereldwijd verkrijgbare sieradenmerk Zinzi werd bekend door onder anderebillboard-uitingen, televisie en de bekende gezichten van het merk. Offline wist Zinzi haar doelgroep te verleiden. Deze lijn trekken wij sinds 2012 online door.





Hechte samenwerking
Sinds 2012

Het wereldwijd verkrijgbare sieradenmerk Zinzi werd bekend door onder anderebillboard-uitingen, televisie en de bekende gezichten van het merk. Offline wist Zinzi haar doelgroep te verleiden. Deze lijn trekken wij sinds 2012 online door.





De uitdaging
Van verkeer tot omzet

Zinzi had dringend behoefte aan kwalitatief bezoekersverkeer en een hogere conversie van bezoeker naar koper in de webshop. Dit was dan ook onze uitdaging.






zinzi-webshop

De uitdaging
Van verkeer tot omzet

Zinzi had dringend behoefte aan kwalitatief bezoekersverkeer en een hogere conversie van bezoeker naar koper in de webshop. Dit was dan ook onze uitdaging.






"Vooraf had ik twijfels om met ISM eCompany samen te werken. Een groot bureau en ik ben gewend om snel te kunnen schakelen. Ik heb zeker geen spijt gehad van mijn keuze."

"ISM schakelt sneller dan verwacht door eigen experts aan mijn merk te koppelen. En ISM eCompany heeft op alle door mij gebruikte e-Commerce onderdelen enorme kennis van zaken. ISM eCompany heeft alle expertise in huis om ‘hand in hand’ mijn merk ook online te laten groeien.”

zinzi_silver-jewels-logo
Norbert Luckerath CEO ZINZI jewels & watches
Ervaringen-met-ons-2_DSF9970

Aanwezig zijn
Op het juiste moment

Voor het bereiken van de doelgroep op het internet, ontwikkelden we een display- en Google Ads-strategie op basis van data. Denk aan het opnieuw en op het juiste moment bereiken van webwinkelbezoekers die niet iets kochten, maar wel interesse toonden.

Daarnaast optimaliseren we continu de conversie in de webshop. Zo zorgden we dat de klantenservicesectie betere informatievoorziening had wat leidde tot onzekerheidsreductie voor bezoekers en zorgden we dat het productaanbod zichtbaar is op relevante vergelijkingssites.

Aanwezig zijn
Op het juiste moment

Voor het bereiken van de doelgroep op het internet, ontwikkelden we een display- en Google Ads-strategie op basis van data. Denk aan het opnieuw en op het juiste moment bereiken van webwinkelbezoekers die niet iets kochten, maar wel interesse toonden.

Daarnaast optimaliseren we continu de conversie in de webshop. Zo zorgden we dat de klantenservicesectie betere informatievoorziening had wat leidde tot onzekerheidsreductie voor bezoekers en zorgden we dat het productaanbod zichtbaar is op relevante vergelijkingssites.

Resultaat: steeds meer succes met e-commerce

Doordat we blijven optimaliseren steeg enorm het bezoekersverkeer en de conversie van bezoeker naar koper. Daarnaast zorgen Google Ads en Beslist.nl voor veel impressies. In totaal leidde het tot een flinke omzetgroei.

Bekijk ons werk

  • 2

    Explosieve omzetgroei fietsenwinkel.nl op Magento Enterprise

    Strategie | Online marketing

    Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mu.

    Lees meer
  • 2

    Explosieve omzetgroei fietsenwinkel.nl op Magento Enterprise

    Strategie | Online marketing

    Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mu.

    Lees meer
  • 2

    Explosieve omzetgroei fietsenwinkel.nl op Magento Enterprise

    Strategie | Online marketing

    Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mu.

    Lees meer